środa, 13 maja 2015

Miejsca, które chcę odwiedzić

Każdy chyba chciałby odwiedzić jakieś miejsce na świecie. Ja zawsze uważałam się za kosmopolitę, ponieważ w każdym państwie czuję się jak w domu. Zdążyłam już kilka krajów z mojej "listy" odwiedzić, ale o tym może kiedyś zrobię oddzielny post. Zawsze marzyłam, żeby wybrać się w podróż dookoła świata. Może kiedyś spełnię to pragnienie, ale jak na razie mogę tylko to sobie wyobrażać. Więc nie pozostaje mi nic innego, jak przedstawić wam, gdzie bym chciała pojechać ;-)

1. Wenecja


2. Sarydnia


3. Ateny


4. Wyspy Kanaryjskie


5. Santorini


6. Paryż


Lista jest jeszcze dłuższa, praktycznie nie ma końca. Skończę na tych kilku, na których najbardziej mi zależy. Nie będę też opisywała tego jak tam jest piękne lub dlaczego akurat tam chcę pojechać. Jeśli macie jakieś pytania, chętnie na nie odpowiem. Piszcie w komentarzach, jakie miejsca chcielibyście odwiedzić ;-)






5 komentarzy:

  1. Z tych miejsc chciałabym odwiedzić Paryż i Wyspy Kanaryjskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Wenecji i Paryżu. Szkoda że na żywo nie wyglądają tak pięknie jak na zdjęciach ;>
    Chętnie odwiedziła bym jeszcze Santorini

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam jedenaście takich miejsc :) Genialny pomysł na posta, czy mogę trochę odgapić? :) Byłam w Paryżu, w Atenach i w Wenecji :) gorąco polecam :) na Sardynie lecę w lipcu :) Pozdrawiam, Natii:)
    http://nataliakupczak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie miejsca!

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Patrząc na te zdjęcia to z ogromną chęcią zwiedziłabym Wenecję :)

    OdpowiedzUsuń