niedziela, 6 września 2015

Haul zakupowy : sierpień

W końcu się zebrałam, żeby zrobić ten haul. Mało kupiłam w tym miesiącu, oczywiście nie licząc zeszytów, książek do szkoły itp. O niektórych rzeczach też pewnie zapomniałam jak to ja. 
Powoli, małymi kroczkami staram się ponownie wkroczyć w blogowanie. Zaczęłam, przerwałam, trochę wróciłam i znowu przerwałam. Teraz, skoro zaczął się rok szkolny i częściej jestem w domu, mam chwilę, żeby usiąść przed laptopem i napisać posta.
Ale już bez przedłużania : HAUL


Od dłuższego czasu podobały mi się całe czarne Conversy. Postanowiłam, że na nowy rok szkolny, kupię je w końcu. No i się udało. Nie były tanie, kosztowały 280 zł, ale według mnie warto było.






Kolejnym zakupem do szkoły był plecak. Całe gimnazjum miałam torbę. Do liceum chciałam coś wygodniejszego, bo książek jest sporo. Nie potrafiłam się zdecydować, ale podczas kupowania butów, zauważyłam w sklepie plecak z Vansa, który bardzo mi się spodobał. Ostatnio chodzę ubrana cała na czarno lub po prostu w ciemnych kolorach, więc na pewno będzie mi pasował. Kosztował 119 zł, ale miałam zniżkę i zapłaciłam jedynie 80 zł.




Podczas wakacji przeczytałam całkiem sporo książek. Nie miałam już co czytać, więc zamówiłam sobie dwie książki autora, o  którym ostatnio jest głośno - Johna Greena. Przeczytałam jedną jego lekturę ("Gwiazd naszych wina") i skusiłam się  na dwie inne: "Papierowe miasta" i "Szukając Alaski". Zamawiałam je w internecie i zapłaciłam za obydwie tylko 55 zł.






To by chyba było na tyle. Mało tego w tym miesiącu, ale tak jak napisałam na początku, skupiłam się raczej na kupnie rzeczy do szkoły. 

Zapraszam na mojego instagrama KLIK
Częściej go aktualizuje niż bloga.

14 komentarzy:

  1. "Lepszy rydz, niż nic" :)))

    Może wspólna obserwacja? Jeśli tak, zaobserwuj i w komentarzu dopisz "obserwuję"
    carrrolinax3.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne corversy :)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny plecak! :) Bardzo fajny post i blog ;3
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwacji ;) Pozdrawiam ♥
    http://poprostuzuzanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne buty <3
    Co powiesz na obserwację za obserwację?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sie musze wybrac na papierowe miasta:D
    obserwujemy? pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuje! :P
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ;) kocham trampki ! ;)))
    dodałam do obserwowanych,może Ty też dodasz ? :)
    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się marzą Converse czarne, są świetne! :) Może kiedyś zakupię :D

    Zapraszam do siebie ---> http://dominikaaniedbalfashion.blogspot.com
    Obserwuję i nie ukrywam, że liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądają te conversy!
    Obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pytałaś o obserwację ja już czekam na rewanż ;*
    Mój Blog – klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne buty :) Rzeczywiście warte takiej ceny ;)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buty :D
    Zapraszam do mnie na konkurs :) http://jestem-folta.blogspot.com/2015/09/wielkie-rozdanie-wygraj-jeden-z.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy blog ;)
    Zapraszam do mnie z chęcią odwdzięczę się obserwacją ;)
    grlfashion.blog.com

    OdpowiedzUsuń