niedziela, 13 września 2015

Nietypowe fakty o mnie

Ostatnio wróciła mi chęć prowadzenia bloga, ale jak na złość popsuł mi się laptop. Musiałam pożyczyć. Dziwnie jest korzystać z pożyczonego sprzętu. Czuję się tak nieswojo. Ale już przejdę do tematu posta, a mianowicie nietypowych faktów o mnie
Przez ostatni czas myślałam nad tym. Chciałam zebrać jak najdziwniejsze fakty, które mnie opisują.

1. Jest mi wiecznie zimno.
Nawet, gdy w domu jest 25 stopni, ja chodzę w bluzie i długich spodniach. Tylko w lato jest mi w miarę ciepło, ale przez resztę roku, kiedy innym jest ciepło, ja chodzę w kurtce i drżę z zimna.

2. Wszystko czego dotnke, psuję.
Chociażby na przykładzie mojego laptopa, który jest w tak opłakanym stanie, że chyba bardziej opłaca się kupić nowego niż oddawać go do naprawy. Mój telefon tak samo. Mam go trochę ponad rok a już jest zniszczony. 

3. Mam strasznie bujną wyobraźnię.
Jestem dość kreatywna i wymyślam niespotykane rzeczy.

4. Nie potrafię iść i pić w tym samym czasie.

5. Gdy tylko wejdę do domu, pierwsze co to wchodzę do kuchni.
Wejdę, otworze lodówkę, szafkę z jedzeniem, zazwyczaj nic nie znajduję i wychodzę.

  

6. Nie umiem gwizdać.

7. Zawsze chowam sznurówki do środka buta.

8. Cały rok śpię w skarpetkach.
Nie ważne czy lato czy zima, ja zawsze śpię w cieplutkich skarpetkach.

9. Pierwsze 3 sezony "Pamiętników Wampirów" obejrzałam co najmniej 3 razy.
Niektóre odcinki nawet więcej.

10. Od trzech lat prowadzę pamiętnik.


11. Mimo że dużo podróżuje, nienawidzę geografii.
W szkole najgorsze oceny mam właśnie z tego przedmiotu.

12. Zawsze muszę mieć wszystko wcześniej zaplanowane.
Nigdy na ostatnią chwilę i nigdy spontanicznie.

13. Najlepiej mi się śpi w samochodzie.
Podczas jazdy nic mnie nie obudzi. Nawet jak się uderzę, czy coś - śpię dalej.

14. Nigdy nie noszę do szkoły piórnika.
Wrzucam tylko długopis gdzieś do plecaka.

15. Jeśli chodzi o "Igrzyska Śmierci" mogłabym w nieskończoność czytać książki i oglądać filmy.
Jestem wielką fanką tej serii.
 

16. Mój mózg nie przyswaja historii
No po prostu nie. Nie lubię historii i mimo że uczę się godzinami, to nic nie umiem.

17. Nie przeklinam
Uważam że dziewczynom nie wypada przeklinać co drugie słowo. Staram się unikać tego, ale wiadomo - czasem nerwy puszczają.

18. Szybko się opalam.
Jest to jedyna rzecz, którą w sobie tak lubię. Wystarczy mi kilka minut na słońcu, a ja już mam widoczne ślady opalania. 

19. Co sobota na śniadanie jem naleśniki (od około 13-tu lat).

20. Ostatnio mam obsesję na punkcie czarnego koloru. Wszystkie ubrania, które kupuję to właśnie w tym kolorze. 
Ewentualnie szary, ale nie kolorowe.
 

Zapraszam na mojego Instagrama KLIK 

21 komentarzy:

  1. Pytałaś o obserwację :), jasne zacznij :)
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. 1, 4, 8 mam tak samo :D

    zapraszam do siebie, odwdzięczam się :)
    http://vaasy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy wiele wspólnego, szczególnie 4. xd

    Zapraszam na konkurs! Wygrywa aż 6 osób. :)
    WIELKIE ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe fakty!
    pytalas o obs za obs. a wiec ja juzi czekam na rewanż
    verlooks.blogspot.com
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fakty, wiele z nich mam tak samo jak ty :D

    Proponowałaś wspólną obserwację, ja już i liczę na rewanż :)
    http://majka-majkaa-blogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pytałaś o obserwację, my już, czekamy na Ciebie:) http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pytałaś o wspólną obserwację, obserwują teraz czekam na twój uczciwy rewanż.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*
    http://klaudiaczytarecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też kocham Igrzyska<3
    Pytałaś o obserwacje zacznij ja zrobię to samo:)
    http://naughtyangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwujemy?
    http://the-better-side-of-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi też jest zawsze zimno ;) no chyba że jest 40 stopni w cieniu ;)
    moja koleżanka co nie dotknie to zepsuje :) dziwne dla mnie jest to
    że nie pijesz jak idziesz i że szybko się opalasz, mój
    organizm tego nie potrafi :) ale za to też nie umiem gwizdać :)
    ciekawe fakty, pokazują że ludzie mogą być wyjątkowi w każdy sposób ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 i 17 to coś co nas łączy :) Obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też kupuję od jakiegoś czasu tylko czarne ubrania :D

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMH FashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też nienawidzę geografii! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe odpowiedzi, ja też cały czas śpię w skarpetkach. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mamy kilka rzeczy wspólnych: ja też nienawidzę geografii, jest mi wiecznie zimno, szybko się opalam, kocham Igrzyska Śmierci i nie umiem pić i iść jednocześnie. :DD Ciekawe odpowiedzi. ;*
    Obserwujemy? Zacznij, a ja na 100% się odwdzięczę. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie potrafię jednocześnie iść i pić (ani iść i jeść lodów).
    Pytałaś o obs. Ja już obserwuję i liczę na uczciwy rewanż.
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi też jest zawsze zimno ;) Zazdroszczę szybkiego opalania! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ! A blog bardzo mi sie spodobał:* obserwuje i liczę na uczciwy rewanżyk ! justperfectfashion.blogspot.com Iii super odpowiedzi !

    OdpowiedzUsuń