poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Tęsknię

Tęsknota to dziwne uczucie. Nie ma z tego pożytku. Co z tego że tęsknię?
Nie wiedziałam że to można odczuwać tak bardzo. Aż ma się ochotę płakać. Bezsilność spowodowana tym że jest się oddalonym od osoby którą się kocha.
Nie wiem jak sobie z tym radzić. Pierwszy raz tak mam. Pierwszy raz podczas wyjazdu mam za kim tęsknić.
Czasem za bardzo przywiązujemy się do ludzi. Gdy dochodzi do rozstania, mamy w sobie pustkę, którą może wypełnić tylko ta jedna osoba.
Wiem, ten tekst nie jest za bardzo spójny. Chciałam wylać swoje żale na klawiaturę.
Moja historia jest wam jeszcze nie znana. Może kiedyś.
To wszystko dlatego, że pierwszy raz na tak długo rozstałam się z ważną dla mnie osobą. Może wam się wydawać że przesadzam, ale gdy kocha się kogoś tak bardzo, tęskni się niewyobrażalnie mocno.
Tak, jestem zakochana po uszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz